POSEBNA NAGRADA ŽIRIJE SPORTO ZA SLOVENSKO BAKLO SKUPINE SIJ

Ljubljana, 17. december 2021 - V petek, 17. decembra 2021, je potekala razglasitev nagrajencev za nagrado SPORTO za najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev, (digitalnega) komuniciranja in marketinga v športu v Sloveniji in širši jadranski regiji. Posebno nagrado mednarodne žirije SPORTO je prejela tudi Skupina SIJ.

 

Izbor najboljših marketinških praks iz sveta športa in sponzorstev poteka v okviru mednarodne SPORTO konference. Letošnji mednarodni žiriji je predsedoval predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Andy Westlake. V sedemčlanski žiriji so bili še: Tina Cipot (Vodja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija), Uroš Stanić (Strokovni sodelavec v marketingu, HNK Rijeka), Matjaž Germ (Kreativni direktor, Agencija 101), Lea Lipovšek (Partner Marketing Advisor, Microsoft, predstavnica Društva za marketing Slovenije), Urban Kramberger (Manager blagovne skupine, Pivovarna Laško Union) in Olivera Nikodijević (Direktorica marketinga, Apatinska pivovarna).

»Nič mi ne manjka« (Lidl Slovenija in Slovenski paraolimpijski komite), »Pogačar lahko premaga tudi lakoto« (Engrotuš), »Slovenska bakla – Imamo olimpijske sanje« (Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez), »Argeta osvaja Planico 2021« (Atlantic Droga Kolinska – Argeta), »Imamo to. Imamo Tokio!« (Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez) so kot najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v jadranski regiji postali zmagovalci štirih kategorij in ene podkategorije nagrad SPORTO Awards 2021.

Posebno nagrado mednarodne žirije je prejela tudi Skupina SIJ – Slovenska industrija jekla za slovensko baklo v okviru projekta Jeklena volja, ki je posebno nagrado žirije SPORTO prejel leta 2019.

Tekmovanje SPORTO Awards nagrajuje najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Za nagrado SPORTO se lahko prijavijo projekti, kampanje in dogodki, ki vsebujejo kombinacijo športne tematike in komuniciranja z izbrano ciljno skupino. Podeljujejo jo v partnerstvu z Evropskim sponzorskim združenjem (ESA), nacionalni partner v Sloveniji je Društvo za marketing Slovenije.

  

Slovenska bakla kot poklon olimpizmu in jekleni volji

SIJ – Slovenska industrija jekla svoja sponzorska partnerstva v športu aktivira skozi projekt Jeklena volja. S slovensko baklo smo s krono in olimpijskimi obroči na ročaju iz recikliranega jekla v 82 dneh na 7.118 km dolgem potovanju po Sloveniji povezali trajnost in uporabnost jekla, 400-letno tradicijo jeklarstva in olimpizem ter z ambasadorko jeklene volje Petro Majdič prebudili jekleno voljo v vseh 212 slovenskih občinah in slovenskih zamejcih, ranljivih skupinah, naših zaposlenih, potencialnih zaposlenih, lokalnih skupnostih, splošni javnosti in olimpijcih. 9.330 nosilcev bakle je prejelo talisman – zapestnico jeklene volje, ki jo je ob osvojitvi zlate olimpijske medalje nosil tudi kolesar Primož Roglič.

---

  

Skupina SIJ je največja slovenska vertikalno integrirana metalurška skupina. Njeni izdelki zasedajo vodilne položaje na evropskih in svetovnih nišnih jeklarskih trgih. Je med desetimi največjimi poslovnimi skupinami v Sloveniji, med največjimi slovenskimi izvozniki in med najpomembnejšimi zaposlovalci v Sloveniji.

 

 

Več informacij:

SIJ – Slovenska industrija jekla, d.d.

Katja Krumpak, vodja korporativnega komuniciranja

Korporativno komuniciranje

Telefon: +386 1 242 98 59

Mobitel: +386 41 814 041

E-naslov: katja.krumpak@sij.si